Winkel » Verzenden & retourneren Uw klantgegevens  |  Inhoud winkelwagen  |  Afrekenen   
Categorieën
Nieuwe producten Meer
Bladmosterd Red Giant BIO (Brassica) 550 zaden BO
Bladmosterd Red Giant BIO (Brassica) 550 zaden BO
€2.69
Snel zoeken
 
Gebruik trefwoorden om een artikel te vinden.
Uitgebreid zoeken
Talen
Netherlands English Deutsch
Valuta
Informatie
Verzenden & retourneren
Privacy verklaring
Algemene voorwaarden
Neem contact op
Verzenden & retourneren Verzenden & retourneren
Bestellen

Het bestellen van zaden op Seedo.nl gaat heel gemakkelijk. Op het moment dat u zaden heeft gevonden die u zou willen aanschaffen, vult u in hoeveel zaden u wilt hebben. De prijzen die aangegeven staan, zijn altijd de prijzen per stuk. Als u uiteindelijk klaar bent met winkelen, gaat u via de knop afrekenen naar een pagina waar u een keuze kunt maken uit 3 opties nl.:

1. U kunt samen met het afrekenen een account aanmaken die ervoor zorgt dat u klantgegevens bewaard worden en u de volgende keer deze niet opnieuw hoeft in te voeren. Hierbij kiest u een gebruikersnaam en een inlogcode zodat u de enige bent die bij uw gegevens kan. Ook heeft u hier de mogelijkheid om uw voorgaande bestellingen te bekijken, u te abonneren op de nieuwsbrief en komt u in aanmerking voor speciale aanbiedingen voor vaste klanten.

2. Als u al een account heeft en nog niet ingelogd bent, vindt u rechts op de pagina een inlogscherm waar u uw gegevens in kunt vullen.

3. Als u onverhoopt niet de behoefte heeft om een account aan te maken kunt u onderaan het scherm uw bestelling afronden zonder in te loggen.

Hierna wordt u verder door de bestelprocedure geleid en kunt u de wijze van verzending en betaling kiezen. Als uiteindelijk alles is ingevuld klikt u op bevestigen en wordt de bestelling verzonden. U krijgt dan een email toegestuurd voor uw eigen administratie waar alle gegevens nog eens in staan. Op het moment dat de bestelling klaar is en aangeboden wordt aan TNT-post krijgt u hier nogmaals bericht van.


Betalen

Alle betalingen gebeuren vooraf en u kunt gebruik maken van de volgende betaalmethodes.

A. Overschrijven via bank/girorekening (de overschrijfgegevens vind u tijdens het bestellen).

C. Betaling via Paypal. Dit is een van de veiligste en snelste manieren voor u om gratis via het internet te betalen. Voor meer informatie of het aanmaken van een Paypal-rekening gaat u naar www.paypal.nl .

D. betaling via creditcard. Deze betalingen worden ook afgehandeld via een beveiligde verbinden van Paypal maar hier heeft u geen Paypal-rekening voor nodig.

E. Betaling bij Afhalen. Mocht u de producten graag af komen halen dan kiest u voor optie A en vermeld bij opmerkingen dat u de graag langs wilt komen. U kunt dan vervolgens via email of ons telefoonnummer contact met ons opnemen om een afspraak te maken.

F. Verzenden onder rembours. Verzending onder rembours is ook mogelijk, maar dan alleen voor het verzenden van pakketten. U kiest dan wederom voor optie A en vermeld bij opmerkingen dat u deze levering graag onder rembours zou willen ontvangen. U krijgt dan een email van ons waarin vermeld wordt hoe hoog de verzendkosten zullen zijn. Als u het met deze kosten eens bent wordt de bestelling meteen klaargemaakt en verzonden.


Verzenden

alle verzendingen zullen worden uitgevoerd via TNT-post tenzij anders is afgesproken. De verzendkosten zijn afhankelijk van het uiteindelijke gewicht van de bestelling en worden altijd tegen kostprijs verrekend. Daarbovenop komt nog een kleine vergoeding vanaf €0,50 voor verpakkingskosten, bankkosten ed.


Retourneren

Wet Kopen op afstand

Sinds 1 februari 2001 is de wet "kopen op afstand" van kracht. Door deze wet hebben consumenten een sterkere rechtspositie gekregen, dus ook als het om kopen via internet gaat. Volgens de wet is er van kopen op afstand sprake wanneer consument en verkoper elkaar bij de aankoop niet hebben gezien.

De volgende belangrijke uitbreidingen voor wat betreft de rechten van consumenten zijn in de wet kopen op afstand opgenomen:

Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen. De verkoper mag dan administratiekosten in rekening brengen. De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour zenden.
Het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken. Dit geldt niet als de partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken.
Als de consument het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, is de verkoper verplicht binnen 30 dagen het betaalde bedrag terug te betalen.

Frankeren retourzending

De kosten van het verzenden van de retouren naar Seedo.nl komen geheel voor uw rekening, tenzij gezien de aard van de klacht, anders is overeengekomen. U dient de geretourneerde artikelen ten alle tijde voldoende te frankeren! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet in ontvangst genomen en derhalve niet gecrediteerd.
Retourzending geschieden op eigen risico. Wij raden dan ook aan de retourzending via aangetekende verzending van TNT-post te laten plaatsvinden.

Verwerking van uw retourzending

Uw retourzending zal na aanmelding én na ontvangst van het retour per email bevestigd worden. Het bedrag van de retourzending, exclusief de in rekening gebrachte verzendkosten, zal door ons worden gecrediteerd in de vorm van een bankbetaling.


U heeft een klacht over een artikel of over (de bezorging van) uw bestelling

Voor het aanmelden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken u om uw klacht binnen enkele dagen per e-mail, aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u uw klacht per email aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u het ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u op kunnen nemen.
Volgende


Winkelwagen Meer
Uw winkelwagen
is leeg

Copyright © 2024 Seedo - zaden